czwartek, 9 kwietnia 2015

Maybelline Color Sensational 547 Pleasure Me Red

  Uwielbiam szminki. O tak! To jest to co ożywia i nadaje charakteru każdemu makijażowi. Mam ich już kilka. Jedną z nich jest szmineczka Maybelline Color Sensational w kolorze 547 Pleasure Me Red. :)

Od producenta: Kolor podkreślający i dopełniający osobowość kobiety. Najbardziej luksusowy i czysty kolor, którym zabłyśniesz wszędzie, gdzie się pojawisz!
 

Osobiście uważam, że każda kobieta powinna posiadać czerwoną pomadkę dostosowaną do swojego typu urody. Jest ona symbolem elegancji i seksapilu. 


Kolor 547 pleasure me red jest kolorem klasycznym, chłodnym, lekko malinowym i eleganckim. Przez to, że jest zimny nie sprawdzi się na każdym typie urody. 

Moja opinia: Szminka ma bardzo ładny zapach który od razy mnie urzekł. Jak każdą czerwień ciężko się ją nakłada. Ma lekko masełkowatą konsystencję. Nie błyszczy się jakoś bardzo ale też nie jest matowa. Po kilku godzinach zauważyłam wysuszenie ust. Zjada się dosyć szybko, nie polecam jedzenia w niej czegokolwiek. (chyba, że co sekundę sprawdzamy czy jest na miejscu) Bo po postu po chwili nieuwagi będziemy mieć na środku ust dziurę w kolorze. Mam mieszane uczucia odnośnie tego produktu. Niby nie jest zły, zwłaszcza jeśli występuje w duecie z konturówką ale jednak czegoś mi brakuje. Poszukuję czegoś trwalszego, na co mogę bardziej liczyć. Jednakże kolor jest po prostu przepiękny. 

Cena: ok. 28 zł


Pozdrawiam,
Violet C :)





31 komentarzy:

  1. No tak - taki kolor to same problemy :D Rzeczywiście trzeba uważać przy jedzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaka klasa jak się go nosi. To rekompensuje wszystko. :)

      Usuń
  2. Moze sie nia zainteresuje? Nie wiem! :) Na razie jestem w poszukiwaniu pomadki nude, ale taka pomadka czerwona z checia tez sie zaopiekuje :D Tylko musi odpowiadac do calej mnie ;D

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czerwieni trzeba mieć chęci i odwagę. Sama długo się zbierałam aby wyjść w tak ostrym kolorku na ulicę. :)

      Usuń
  3. rzeczywiście cudowny kolor ♥
    świetna recenzja ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak coś to obserwuje twojego bloga z konta GHABJ GHABJ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor super ;) ale skoro taka mało trwała to słabo...
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor:)
    Ja jakoś nie lubię mocnych i barwiących szminek,na co dzień tylko i wyłącznie bezbarwna baby lips <3
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten pomadki z Maybelline :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna szminka, ale ja sie jeszcze nie maluje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję za kliki ;)
    gertrama
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje ;)
    uwielbiam czerwone szminki moja ulubiona to Rimmel Kate i matowy błyszczyk Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny kolorek:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba kolor szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor ! Pozdrawiam : ) .

    Bardzo proszę o kliknięcie w link bluzki w najnowszym poście - lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uzywam tylko matowych szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo może wypróbuję :)!
    Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam :)
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolor tylko jak dla mnie za bardzo wyzywajacy :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor! Obserwuję i liczę na rewanż... Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie zapraszam ♥ Mój blog – klik! ♥ . Do wygrania super nagrody! Min. design bloga i post promujący!!

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że nie do końca się sprawdza, bo kolor ma piękny :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolorek! Akurat szukam podobnego odcienia :)
    Dziekuje ci za komentarz :) Hmm to bierz aparat i do dzieła! Mozesz dodawac troszke wieksze rozmiary zdjec, lepiej to bedzie wygladac :)
    Pozdrawiam i zapraszam na kolejna dawke sesji :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  20. Pytałaś o obserwację , ja już , czekam na Ciebie : lublins.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam szminek :\

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń