niedziela, 5 kwietnia 2015

Krem Ziaja oczyszczanie liście manuka

     Wciąż poszukuję idealnego kremu na dzień który spełniłby moje oczekiwania. Skuszona estetycznym opakowaniem i nazwą seri "oczyszczanie" sięgnęłam ten produkt z półki, tym bardziej, iż jego cena była zachęcająca. Co o nim myślę przedstawię w dalszej części tego posta.



Od producenta: Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
czysta i świeża skóra
• Reguluje pracę gruczołów łojowych.
• Zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący.
• Redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu.
• Skutecznie nawilża oraz łagodzi podrażnienia.
• Pozostawia skórę zadbaną, gładką o jednolitym kolorycie.


Skład: Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Potassium Cetyl Phosphate, Panthenol, Dimethicone, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (Nano), Octocrylene, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha (Bark) Extract, Oleanolic Acid, Laminaria Ochroleuca Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Gluconate, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Sodium Polyacrylate, Ci 77891 (Titanium Dioxide), Mica, Tin Oxide, Xanthan Gum, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Sodium Hydroxide




Moja opinia: Krem ma przyjemny zapach, nie drażniący. Dobrze rozsmarowuje się na twarzy, nie jest tłusty. Nie nawilża zbyt dobrze ale to zrozumiałe skoro jest również dla skóry tłustej i mieszanej. Przydatny jest także filtr SPF 10, lubię wiedzieć że coś chociaż trochę chroni moją skórę przed szkodliwym promieniowaniem. Na tym kończą się niestety jego zalety. 
Krem dobrze nie nawilżył mojej skóry, wbrew obietnicom producenta ani nie zwęził zaskórników ani nie zmatowił mojej cery. Wręcz przeciwnie spowodował dodatkowy wysyp niedoskonałości więc odstawiłam go gdy tylko zauważyłam coraz więcej pryszczy. Zdecydowanie nie polecam. Na pewno nie kupię go ponownie.


Cena: ok. 10 zł 

Pozdrawiam,
Violet C :)


30 komentarzy:

  1. Mi ta seria zrobiła straszną krzywdę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. Strasznie zraziłam się przez to ogólnie do kosmetyków tej firmy. :(

      Usuń
  2. Mi znów krem jak najbardziej odpowiada :)
    moze wspolna obserwacja ? zacznij i daj znac
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda skóra jest inna więc może inaczej reagować. :)

      Usuń
  3. Fajny post.
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już zaobserwowałam. ;)

    http://mrsandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z ziaji bardzo lubię, nigdy mnie nie zawodzą :)

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety zawiodły. No może oprócz maseczek z glinki. :)

      Usuń
  5. Obserwuję ;)
    teraz twoja kolej ;)
    http://by-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam same dobre słowa o tym kremie. Niestety, nie jest on na moją cerę... :(

    Obserwuję ;)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Violet!
    Nice product!
    Lets follow eachother on GFC. let me know if it is yes. Leave a comment about following and then I will come back immediately and follow you.

    http://vkusnosbety.blogspot.com/


    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji do przetestowani tych produktów. Po Twojej opini chyba się nie skuszę. Przydatny post ! Pozdrwaiam !
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się nie sprawdził.
    Pozdrawiam! Megmegann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje i czekam na rewanż! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj obserwowałam, ale ty nie więc postanowiłam odobserwowac ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam produkty z ziaji :)
    pytałaś o obserwację, ja już :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaja jest dobra na wszystko, jedne z lepszych kosmetyków. :)

    milkimary ✖✖ pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie używałam jeszcze kremów z ziaji xd

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. produkty z ziaji są świetne

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_ obs/obs? zacznij

    OdpowiedzUsuń
  15. Ziaja na ogół jest bardzo dobrą i... nie drogą firmą, lecz musi właśnie odpowiadać także dobrze skórze...
    Polecam żel-krem Nivea aqua ( http://www.bangla.pl/foto/prod//0034/d/473_01_2086.jpg ) nigdy nie słyszałam żeby kiedykolwiek powstały po nim jakieś niewygodności na skórze :)

    OdpowiedzUsuń